Saturday, December 13, 2008

Cei mai buni ani din viata... :)

Un vorbitor foarte cunoscut îşi întreţinea participanţii la un eveniment de instruire. La un moment dat a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
La auzul acestei afirmaţii, sala a rămas uimită. Vorbitorul a adăugat:
- Iar acea femeie a fost mama mea!
Râsete şi aplauze.

O săptămână mai târziu, un manager participant în trainingul cu pricina, a încercat să plaseze această glumă de efect acasă. Fiind uşor afumat, a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
Soţia sa a început să spumege de furie. Încercând să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei, a zis în cele din urmă:
- Şi nu-mi amintesc cine era.

Morala: Nu lua cu copy dacă nu ştii să dai paste!

No comments: