Thursday, February 23, 2012

Daruri facute mamei

Trei fraţi plecaţi de acasă şi realizaţi, reîntâlnindu-se dupa o vreme, au inceput sa se laude fiecare cu darurile facute mamei.
− Eu i-am facut mamei o casa !
− Iar eu i-am trimis un Mercedes ultimul tip, cu şofer cu tot !
− Eu v-am intrecut ! Ştiti cât de mult ii placea mamei să citeasca Biblia şi că nu mai vede să citească. I-am trimis un papagal mare, care ştie toată Biblia pe de rost. 12 călugari au lucrat cu el, timp de 20 de ani. Le-am dat 1.000.000$ , dar a meritat. Mama trebuie să zică numai ce capitol vrea să audă şi papagalul i-l recită !
Dupa ceva timp mama scrie fiecăruia câte o scrisoare.
Primului ii scrie: "Casa pe care mi-ai făcut-o este prea mare. Stau doar intr-o camera, dar trebuie să fac curăţenie in toată".
Celui de-al doilea: "Sunt prea batrană ca să mă plimb. Stau toată ziua acasă, aşa că nu folosesc Mercedesul".
Iar ultimului ii scrie: "Iubitul meu fiu, tu ai fost singurul care ştii ce-i place mamei tale... Puiul a fost delicios !"

No comments: